Procedura aktualizacji oprogramowania sprzętowego Frigidaire Fdb1502rgs4a

Aktualizacja oprogramowania sprzętowego Frigidaire FDB1502RGS4A jest prosta i pozwala na zwiększenie wydajności urządzenia. Aby to zrobić, należy wykonać następujące kroki:

Ostatnia aktualizacja: Procedura aktualizacji oprogramowania sprzętowego Frigidaire Fdb1502rgs4a

Zastosuj poniższe rozwiązania, aby skutecznie zakończyć naprawę dysku SSD w przypadku wystąpienia problemu z niedziałającym dyskiem SSD.

Wykonalne rozwiązaniaRozwiązywanie problemów krok po kroku
Poprawka 1. Zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe SSDZaktualizuj oprogramowanie układowe SSD, aby naprawić martwy dysk SSD. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Start i wybierz Menedżer urządzeń... Pełne krokiPoprawka 2. Zaktualizuj sterowniki SSDZaktualizuj sterowniki, aby naprawić niedziałający dysk SSD. Otwórz Menedżera urządzeń i rozszerz kategorię sterownika dysku... Pełne krokiPoprawka 3. Sprawdź system plików SSDAby naprawić dysk SSD, sprawdź i napraw system plików, uruchamiając wiersz polecenia lub używając narzędzia do naprawy dysku SSD... Pełne krokiPoprawka 4. Odbuduj MBR, sformatuj dysk SSDInne przydatne sposoby naprawy dysku SSD to użycie cyklu zasilania, odbudowanie MBR i formatowanie dysku SSD... Pełne kroki

Obecnie dyski SSD zyskują coraz większą popularność ze względu na ich szybkie tempo przetwarzania i możliwość natychmiastowego uruchamiania. Ale podobnie jak tradycyjne dyski twarde, są one również podatne na wiele rodzajów problemów, takich jak martwy, uszkodzony lub niedziałający dysk SSD. Jest to najczęstszy problem dla wielu użytkowników.

Dlatego w tym artykule przedstawiamy wszystkie skuteczne metody rozwiązania problemu z martwym dyskiem SSD. Ale zanim zaczniesz proces naprawiania błędu SSD, który nie działa, upewnij się, że dysk SSD zginął z powodu błędu logicznego, ale nie uszkodzenia fizycznego.

Jeśli dysk SSD nie został wykryty na komputerze, spróbuj podłączyć go do innego komputera lub użyj innego kabla / portu SATA. Jeśli dysk SSD nadal nie jest rozpoznawany, oznacza to uszkodzenie fizyczne. W przypadku zepsutego dysku SSD metody podane na tej stronie nie pomogą. Aby uzyskać pomoc, musisz zabrać dysk do lokalnego centrum naprawy dysków.
Jeśli dysk SSD nie odpowiada z logicznego powodu, postępuj zgodnie z tym samouczkiem, aby naprawić i przywrócić martwy dysk SSD do ponownego działania.

Szybka naprawa. Odłącz i ponownie podłącz kabel danych SATA do dysku SSD

Krok 1. Odłącz kabel danych SATA od dysku SSD, pozostaw podłączony kabel zasilający.

Krok 2. Włącz komputer i uruchom system BIOS.

Krok 3. Pozostaw komputer PC bezczynnie w systemie BIOS przez około pół godziny i wyłącz go.

Krok 4. Podłącz kabel danych SATA z powrotem do dysku SSD i włącz komputer, aby uruchomić system BIOS.

Krok 5. Upewnij się, że kolejność rozruchu jest prawidłowa; zapisz go i uruchom Windows.

Tam możesz teraz sprawdzić i przeczytać wszystko na dysku SSD. Jeśli to nie zadziała, nieważne. Dostępne są trzy skuteczne metody!

Jak naprawić uszkodzony dysk SSD za pomocą 6 skutecznych metod naprawy dysków SSD

W sumie istnieje pięć obejść. Wystarczy wykonać wszystkie kroki w kolejności, aby naprawić martwy dysk SSD.

Ważne
Przed wykonaniem poniższych poprawek przede wszystkim odzyskaj i wyeksportuj ważne dane na dysku SSD. Aby odzyskać dane z dysku SSD, skorzystaj z profesjonalnego oprogramowania do odzyskiwania danych z dysku SSD, które umożliwia przywrócenie plików z dysku SSD, sformatowanie dysku SSD i przywrócenie dysku SSD w formacie RAW.

Poprawka 1. Zaktualizuj oprogramowanie układowe martwego / niedziałającego dysku SSD

Krok 1. Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę Windows / Start i kliknij „Menedżer urządzeń” w lewym okienku. Rozwiń „Dyski” i kliknij prawym przyciskiem myszy dysk SSD, wybierz „Właściwości”. Wybierz „szczegóły i identyfikatory sprzętu” we właściwościach i kliknij „OK”.

Krok 4. Zainstaluj i uruchom „narzędzie do aktualizacji oprogramowania SSD” (na przykład kluczowe), sprawdź wersje oprogramowania sprzętowego dysku SSD w narzędziu. Kliknij „Licencja” i wybierz „Akceptuj”.

Krok 6. Wybierz dostępne aktualizacje i kliknij „Aktualizuj dysk”, potwierdź aktualizację, klikając „Tak”.

Krok 7. Kliknij OK, aby zakończyć proces aktualizacji oprogramowania sprzętowego. Następnie możesz wyjść z narzędzia do aktualizacji i sprawdzić teraz swój dysk SSD.

Poprawka 2. Zaktualizuj sterowniki, aby naprawić brak odpowiedzi dysku SSD

Krok 1. Kliknij przycisk Start i wpisz Menedżer urządzeń, naciśnij Enter, aby go otworzyć.

Krok 2. Rozwiń kategorię sterownika dysku, kliknij prawym przyciskiem myszy każdy sterownik i wybierz opcję „Aktualizuj sterownik”.

Krok 3. Uruchom ponownie komputer po zakończeniu procesu. Następnie możesz sprawdzić i zobaczyć zapisane dane dysku SSD na swoim komputerze.

Poprawka 3. Uruchom CHKDSK / bezpłatne narzędzie do naprawy SD, aby naprawić system plików na dysku SSD

Jeśli komputer ostrzega, że ​​system plików na dysku SSD jest uszkodzony lub dysk SSD nie odpowiedział z powodu nieznanego błędu systemu plików, polecenie CMD lub darmowy menedżer partycji EaseUS może naprawić ten błąd.

Opcja 1. Uruchom CHKDSK w wierszu polecenia

Krok 1. Otwórz wiersz polecenia i wpisz: chkdsk /f c: (zastąp c literą dysku zewnętrznego dysku twardego). Naciśnij klawisz Enter, aby uruchomić proces sprawdzania. Po zakończeniu wpisz: exit i naciśnij Enter, aby zakończyć proces. Następnie będziesz mógł uzyskać dostęp i odczytać dane z martwego dysku SSD w komputerze.

Opcja 2. Użyj bezpłatnego oprogramowania Partition Manager do naprawy dysku SSD

Jeśli nie wiesz zbyt dobrze o wierszu poleceń CMD na komputerze, możesz skorzystać z bezpłatnego oprogramowania do zarządzania partycjami, aby uzyskać pomoc. EaseUS Partition Master Free może łatwo sprawdzić system plików jednym kliknięciem, aby pomóc Ci naprawić i naprawić martwy lub niedziałający dysk SSD na komputerze.

Krok 1: Otwórz EaseUS Partition Master na swoim komputerze. Następnie zlokalizuj dysk, kliknij prawym przyciskiem myszy partycję, którą chcesz sprawdzić i wybierz „Sprawdź system plików”.

Krok 2: W oknie Sprawdź system plików pozostaw zaznaczoną opcję "Spróbuj naprawić błędy, jeśli znaleziono" i kliknij "Start".

Krok 3: Oprogramowanie rozpocznie sprawdzanie systemu plików partycji na dysku. Po zakończeniu kliknij "Zakończ".

Oprócz sprawdzania systemu plików, EaseUS Partition Master Free zapewnia więcej kompleksowych funkcji partycji dysku, takich jak zmiana rozmiaru / przenoszenie partycji w celu rozwiązania problemu z małą ilością miejsca na dysku, klonowanie dysku, scalanie partycji, tworzenie / usuwanie / formatowanie partycji, czyszczenie danych i dysk / konwersja partycji, które są całkowicie bezpłatne.

Poprawka 4. Napraw martwy dysk SSD za pomocą metody cyklu zasilania

Jeśli dysk SSD jest już w komputerze, pociągnij za kabel danych, ale nie za kabel zasilający. Jeśli instalujesz dysk SSD na komputerze stacjonarnym lub tymczasowo podłączasz go do luźnego zasilacza, napraw dysk SSD w ten sposób.

  • Podłącz kabel zasilający, ale nie kabel danych, do dysku SSD.
  • Włącz zasilanie i pozostaw je na 30 minut. Po 30 minutach wyłącz lub pociągnij kabel zasilający.
  • Odczekaj 30 sekund, a następnie przywróć zasilanie. Pozostaw dysk włączony przez kolejne 30 minut. Wyłącz ponownie, a następnie odczekaj 30 sekund.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, dysk SSD ożyje po podłączeniu kabla danych lub ponownym podłączeniu dysku do laptopa.

Poprawka 5. Odbuduj MBR do naprawy SSD

Jeśli główny rekord rozruchowy na dysku SSD jest uszkodzony, dysk SSD nie uruchomi się i nie będzie działać. W takim przypadku możesz bezpośrednio skorzystać z funkcji „Rebuild MBR” programu EaseUS Partition Master, aby rozwiązać problem i naprawić dysk SSD.

Jeśli dysk SSD jest dyskiem systemowym, a MBR jest uszkodzony, komputer może nie uruchomić się prawidłowo. W tej chwili możesz utworzyć dysk startowy EaseUS Partition Master WinPE, aby odbudować MBR (obsługiwany tylko w wersji pro).

Krok 1. Utwórz dysk startowy WinPE.

  • Pobierz i uruchom EaseUS Partition Master na nowym komputerze z tym samym systemem co Twój.
  • Kliknij "Kreator WinPE" "na pasku narzędzi i wybierz Utworz dysk startowy na dysku USB. Jeśli komputer jest wyposażony w napęd CD / DVD, możesz również utworzyć dysk startowy na CD / DVD.
  • Kliknij „Kontynuuj”, aby zakończyć proces.
  • Krok 2. Odbuduj MBR.

  • Podłącz bootowalny dysk USB lub CD / DVD do komputera.
  • Naciśnij "Del" podczas ponownego uruchamiania komputera. Uruchom komputer z "Urządzenia wymiennego" lub "Napędu CD-ROM". Następnie EaseUS Partition Master uruchomi się automatycznie.
  • Kliknij prawym przyciskiem myszy dysk, którego MBR jest uszkodzony. Wybierz „Odbuduj MBR”, aby kontynuować.
  • Wybierz typ MBR z bieżącym systemem operacyjnym. Następnie kliknij „OK”.
  • Kliknij przycisk „Wykonaj 1 operację” w lewym górnym rogu i kliknij „Zastosuj”, aby odbudować MBR. Następnie komputer będzie mógł ponownie uruchomić się normalnie.
  • Poprawka 6. Sformatuj dysk SSD, aby naprawić dysk SSD, który nie działa

    Utwórz kopię zapasową lub przywróć dane z dysku SSD na inne urządzenie magazynujące, a następnie napraw uszkodzony dysk SSD przez formatowanie, zwłaszcza gdy dysk SSD jest chroniony przed zapisem z powodu uszkodzenia systemu plików. Gdy dysk SSD jest dyskiem z danymi, można go naprawić bezpośrednio po sformatowaniu i wyczyszczeniu. Jeśli dysk SSD jest dyskiem systemowym, możesz ponownie zainstalować system. Na początku wyszukaj „Zarządzanie dyskami” i naciśnij „Enter”. Wybierz partycję SSD, którą chcesz sformatować. Kliknij go prawym przyciskiem myszy i wybierz „Formatuj”.

    Krok 3. Wybierz system plików i ustaw rozmiar klastra. Umieść znacznik wyboru obok opcji „Wykonaj szybkie formatowanie”. Kliknij „OK”, aby sformatować dysk.

    Podsumowanie naprawy dysku SSD

    W tym artykule omówiliśmy, jak naprawić martwy dysk SSD na kilka praktycznych sposobów. Możesz naprawić dysk SSD ręcznie lub użyć EaseUS Partition Master - narzędzia do naprawy dysków SSD, które pomoże Ci naprawić uszkodzony dysk SSD. Jeśli wszystkie te metody nie działają dobrze, skontaktuj się z producentem dysku SSD i sprawdź, czy ma dla Ciebie lepsze rozwiązania.

    Często zadawane pytania dotyczące naprawy dysków SSD

    Ta część zawiera więcej przydatnych wskazówek dotyczących naprawy dysku SSD, na przykład jak sprawdzić, czy dysk SSD uległ awarii,

    Co się dzieje, gdy dysk SSD ulegnie awarii?

    Gdy dysk SSD zawiedzie, włączasz komputer, a system operacyjny nie uruchamia się lub dysk przestaje być wykrywany. Nie można odczytać ani zapisać pliku na dysku twardym. Podczas przenoszenia plików napotkasz częste błędy. Aktywne aplikacje często zawieszają się i ulegają awarii itd.

    Czy można naprawić martwy dysk SSD? Jak naprawić dysk SSD?

    Możesz spróbować naprawić martwy dysk SSD lub dysk SSD, który nie działa z następującymi metodami:

  • Zaktualizuj oprogramowanie sprzętowe SSD
  • Zaktualizuj sterowniki, aby naprawić dysk SSD
  • Sprawdź system plików, aby naprawić uszkodzony dysk SSD
  • Napraw martwy dysk SSD, korzystając z cyklu zasilania
  • Odbuduj MBR
  • Sformatuj dysk SSD
  • Co powoduje awarię SSD?

    Awaria dysku SSD może być spowodowana różnymi czynnikami, ale najbardziej oczywistymi są wiek, uszkodzenia fizyczne i ciepło. Te dwa ostatnie czynniki mają znacznie mniejszy wpływ na dysk SSD niż dysk twardy. Ale wiek może spowodować ewentualną awarię zarówno dysku SSD, jak i dysku twardego. Na szczęście objawy i znaki ostrzegawcze zwykle poprzedzają katastrofalną awarię dysku SSD.

    Skąd mam wiedzieć, czy mój dysk SSD jest uszkodzony?

    Jak sprawdzić, czy dysk SSD jest martwy, uszkodzony lub uszkodzony? Następujące typowe objawy mogą wskazywać na awarię SSD:

  • Nie można odczytać ani zapisać plików z dysku.
  • Ten komputer działa zbyt wolno.
  • Komputer nie uruchamia się i pojawia się błąd „brak urządzenia rozruchowego” w systemie Windows.
  • Niebieski ekran śmierci / czarny ekran błędów śmierci występuje często.
  • Aplikacja zawiesza się lub ulega awarii.
  • Twój dysk stanie się tylko do odczytu.
  • Jak długo wytrzyma mój dysk SSD?

    Obecnie ludzie używają trzech różnych czynników do szacowania żywotności dysku SSD: wieku dysku SSD, całkowitej liczby terabajtów zapisanych w czasie (TBW) oraz dziennego zapisu dysku (DWPD). W oparciu o stosowane standardy pomiaru szacowana żywotność dysku SSD będzie inna. Aktualne szacunki określają limit wieku dysków SSD na około 10 lat, ale z pewnością istnieją indywidualne różnice w każdym dysku SSD.

    Zarządzanie ustawieniami aktualizacji oprogramowania - Configuration Manager | Microsoft LearnPrzejdź do głównej zawartości

    Ta przeglądarka nie jest już obsługiwana.

    Przejdź na przeglądarkę Microsoft Edge, aby korzystać z najnowszych funkcji, aktualizacji zabezpieczeń i pomocy technicznej.

    • Artykuł
    • Czas czytania: 9 min

    Dotyczy: programu Configuration Manager (bieżąca gałąź)

    Po zsynchronizowania aktualizacji oprogramowania w Configuration Manager skonfiguruj i sprawdź ustawienia w poniższych sekcjach.

    Ustawienia klienta aktualizacji oprogramowania

    Po zainstalowaniu punktu aktualizacji oprogramowania aktualizacje oprogramowania są domyślnie włączone na klientach, a ustawienia na stronie Aktualizacje oprogramowania w ustawieniach klienta mają wartości domyślne. Ustawienia klienta są używane w całej lokacji i mają wpływ na to, kiedy aktualizacje oprogramowania są skanowane pod kątem zgodności oraz jak i kiedy aktualizacje oprogramowania są instalowane na komputerach klienckich. Przed wdrożeniem aktualizacji oprogramowania sprawdź, czy ustawienia klienta są odpowiednie dla aktualizacji oprogramowania w danej lokacji.

    Ważna

    • Ustawienie Włącz aktualizacje oprogramowania na klientach jest domyślnie włączone. Jeśli to ustawienie zostanie wyczyszczone, Configuration Manager usunie istniejące zasady wdrażania z klienta.

    • Począwszy od aktualizacji zbiorczej z września 2020 r., serwery WSUS oparte na protokole HTTP będą domyślnie bezpieczne. Klient skanujący aktualizacje pod kątem usług WSUS opartych na protokole HTTP nie będzie już mógł domyślnie korzystać z serwera proxy użytkownika. Jeśli nadal potrzebujesz serwera proxy użytkownika pomimo kompromisów w zakresie zabezpieczeń, dostępne jest nowe ustawienie klienta aktualizacji oprogramowania, aby zezwolić na te połączenia. Aby uzyskać więcej informacji na temat zmian dotyczących skanowania programu WSUS, zobacz Zmiany z września 2020 r. w celu zwiększenia bezpieczeństwa urządzeń z systemem Windows skanujących program WSUS. Aby upewnić się, że istnieją najlepsze protokoły zabezpieczeń, zdecydowanie zalecamy użycie protokołu TLS/SSL w celu zabezpieczenia infrastruktury aktualizacji oprogramowania.

      Aby uzyskać informacje o sposobie konfigurowania ustawień klienta, zobacz Jak skonfigurować ustawienia klienta.

      Aby uzyskać więcej informacji na temat ustawień klienta, zobacz Informacje o ustawieniach klienta.

      Ustawienia zasad grupy dla aktualizacji oprogramowania

      Istnieją określone ustawienia zasad grupy, które są używane przez agenta Windows Update (WUA) na komputerach klienckich w celu nawiązania połączenia z usługą WSUS działającą w punkcie aktualizacji oprogramowania. Te ustawienia zasad grupy są również używane do pomyślnego skanowania pod kątem zgodności aktualizacji oprogramowania oraz do automatycznej aktualizacji aktualizacji oprogramowania i WUA.

      Określanie zasad lokalnych lokalizacji usługi Intranet Microsoft Update Service

      Po utworzeniu punktu aktualizacji oprogramowania dla lokacji klienci otrzymują zasady komputera, które udostępniają nazwę serwera punktu aktualizacji oprogramowania i konfigurują lokalne zasady określania intranetu Microsoft lokalizacji usługi aktualizacji na komputerze. Usługa WUA pobiera nazwę serwera określoną w ustawieniu Ustaw intranetową usługę aktualizacji w celu wykrywania aktualizacji, a następnie nawiązuje połączenie z tym serwerem podczas skanowania pod kątem zgodności aktualizacji oprogramowania. Po utworzeniu zasad domeny dla ustawienia Określanie intranetu Microsoft lokalizacji usługi aktualizacji zastępuje ono zasady lokalne, a usługa WUA może łączyć się z serwerem innym niż punkt aktualizacji oprogramowania. W takim przypadku klient może skanować pod kątem zgodności aktualizacji oprogramowania na podstawie różnych produktów, klasyfikacji i języków. W związku z tym nie należy konfigurować zasad usługi Active Directory dla komputerów klienckich.

      Zezwalaj na podpisaną zawartość z zasad grupy lokalizacji usługi Intranet Microsoft Update Service

      Aby usługa WUA na komputerach skanowała aktualizacje oprogramowania utworzone i opublikowane za pomocą programu System Center Aktualizacje Publisher, należy włączyć ustawienie Zezwalaj na podpisaną zawartość z intranetu Microsoft zasady grupy aktualizacji usługi aktualizacji. Po włączeniu ustawienia zasad usługa WUA będzie akceptować aktualizacje oprogramowania odbierane za pośrednictwem lokalizacji intranetowej, jeśli aktualizacje oprogramowania są podpisane w magazynie certyfikatów zaufanych wydawców na komputerze lokalnym. Aby uzyskać więcej informacji na temat ustawień zasady grupy wymaganych dla programu Aktualizacje Publisher, zobacz biblioteka dokumentacji programu Aktualizacje Publisher 2011.

      Konfiguracja aktualizacji automatycznych

      Automatyczne Aktualizacje umożliwia otrzymywanie aktualizacji zabezpieczeń i innych ważnych plików do pobrania na komputerach klienckich. Automatyczne Aktualizacje jest konfigurowane za pomocą ustawienia Konfigurowanie zasady grupy automatycznego Aktualizacje lub za pośrednictwem Panel sterowania na komputerze lokalnym. Po włączeniu automatycznego Aktualizacje komputery klienckie będą otrzymywać powiadomienia o aktualizacjach, a w zależności od skonfigurowanych ustawień komputery klienckie będą pobierać i instalować wymagane aktualizacje. Gdy funkcja Automatyczna Aktualizacje współistnieje z aktualizacjami oprogramowania, na każdym komputerze klienckim mogą być wyświetlane ikony powiadomień i powiadomienia wyświetlane wyskakujące dla tej samej aktualizacji. Ponadto, gdy wymagane jest ponowne uruchomienie, na każdym komputerze klienckim może zostać wyświetlone okno dialogowe ponownego uruchamiania dla tej samej aktualizacji.

      Samoaktualizuj

      Po włączeniu automatycznego Aktualizacje na komputerach klienckich usługa WUA automatycznie przeprowadza samoaktualizowanie, gdy nowsza wersja staje się dostępna lub gdy występują problemy ze składnikiem WUA. Jeśli automatyczne Aktualizacje nie jest skonfigurowane lub jest wyłączone, a komputery klienckie mają wcześniejszą wersję WUA, komputery klienckie muszą uruchomić plik instalacyjny WUA.

      Właściwości aktualizacji oprogramowania

      Właściwości aktualizacji oprogramowania zawierają informacje o aktualizacjach oprogramowania i skojarzonej zawartości. Te właściwości umożliwiają również skonfigurowanie ustawień aktualizacji oprogramowania. Po otwarciu właściwości dla wielu aktualizacji oprogramowania są wyświetlane tylko karty Maksymalny czas wykonywania i Ważność niestandardowa.

      Użyj poniższej procedury, aby otworzyć właściwości aktualizacji oprogramowania.

      Aby otworzyć właściwości aktualizacji oprogramowania

      1. W konsoli Configuration Manager kliknij pozycję Biblioteka oprogramowania.

      2. W obszarze roboczym Biblioteka oprogramowania rozwiń węzeł Aktualizacje oprogramowania i kliknij pozycję Wszystkie Aktualizacje oprogramowania.

      3. Wybierz co najmniej jedną aktualizację oprogramowania, a następnie na karcie Narzędzia główne kliknij pozycję Właściwości w grupie Właściwości.

        Uwaga

        W węźle Wszystkie oprogramowanie Aktualizacje Configuration Manager wyświetla tylko aktualizacje oprogramowania, które mają klasyfikację krytyczne i zabezpieczeń i które zostały wydane w ciągu ostatnich 30 dni.

      Przeglądanie informacji o aktualizacjach oprogramowania

      We właściwościach aktualizacji oprogramowania możesz przejrzeć szczegółowe informacje o aktualizacji oprogramowania. Szczegółowe informacje nie są wyświetlane po wybraniu więcej niż jednej aktualizacji oprogramowania. W poniższych sekcjach opisano informacje dostępne dla wybranej aktualizacji oprogramowania.

      Szczegóły aktualizacji oprogramowania

      Na karcie Szczegóły aktualizacji możesz wyświetlić następujące podsumowanie informacji o wybranej aktualizacji oprogramowania:

    • Identyfikator biuletynu: określa identyfikator biuletynu skojarzony z aktualizacjami oprogramowania zabezpieczającego. Szczegóły biuletynu zabezpieczeń można znaleźć, wyszukując identyfikator biuletynu na stronie sieci Web Microsoft Security Response Center.
    • Zmienia się sposób Microsoft dokumentów aktualizacji zabezpieczeń. Poprzedni model używał stron internetowych biuletynów zabezpieczeń i zawierał numery identyfikatorów biuletynów zabezpieczeń (np. MS16-XXX) jako punkt przestawny. Ta forma dokumentacji aktualizacji zabezpieczeń, w tym numery identyfikatorów biuletynów, jest wycofywana i zastępowana przewodnikiem aktualizacji zabezpieczeń. Zamiast identyfikatorów biuletynów nowy przewodnik zawiera informacje o numerach identyfikatorów luk w zabezpieczeniach i numerach identyfikatorów artykułów KB. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz Przewodnik aktualizacji zabezpieczeń — często zadawane pytania.

    • Identyfikator artykułu: określa identyfikator artykułu aktualizacji oprogramowania. Przywoływane artykuły zawierają bardziej szczegółowe informacje o aktualizacji oprogramowania oraz o problemie, który jest naprawiany lub ulepszany przez aktualizację oprogramowania.

    • Data poprawienia: określa datę ostatniej modyfikacji aktualizacji oprogramowania.

    • Maksymalna ocena ważności: określa zdefiniowaną przez dostawcę ocenę ważności aktualizacji oprogramowania.

    • Opis: zawiera omówienie warunku, w jakim aktualizacja oprogramowania została poprawiona lub poprawiona.

    • Odpowiednie języki: zawiera listę języków, dla których ma zastosowanie aktualizacja oprogramowania.

    • Produkty, których dotyczy problem: wyświetla listę produktów, dla których ma zastosowanie aktualizacja oprogramowania.

      Informacje o zawartości

      Na karcie Informacje o zawartości przejrzyj następujące informacje o zawartości skojarzonej z wybraną aktualizacją oprogramowania:

    • Identyfikator zawartości: określa identyfikator zawartości aktualizacji oprogramowania.

    • Pobrane: wskazuje, czy Configuration Manager pobrano pliki aktualizacji oprogramowania.

    • Język: określa języki aktualizacji oprogramowania.

    • Ścieżka źródłowa: określa ścieżkę do plików źródłowych aktualizacji oprogramowania.

    • Rozmiar (MB): określa rozmiar plików źródłowych aktualizacji oprogramowania.

      Informacje o pakiecie niestandardowym

      Na karcie Informacje o pakiecie niestandardowym przejrzyj informacje o pakiecie niestandardowym aktualizacji oprogramowania. Jeśli wybrana aktualizacja oprogramowania zawiera dołączone aktualizacje oprogramowania zawarte w pliku aktualizacji oprogramowania, są one wyświetlane w sekcji Informacje o pakiecie. Na tej karcie nie są wyświetlane dołączone aktualizacje oprogramowania wyświetlane na karcie Informacje o zawartości, takie jak pliki aktualizacji dla różnych języków.

      Informacje o zastępowaniu

      Na karcie Informacje o zastępowaniu można wyświetlić następujące informacje o zastępowaniu aktualizacji oprogramowania:

    • Ta aktualizacja została zastąpiona przez następujące aktualizacje: określa aktualizacje oprogramowania zastępujące tę aktualizację, co oznacza, że wymienione aktualizacje są nowsze. W większości przypadków wdrożysz jedną z aktualizacji oprogramowania, która zastępuje aktualizację oprogramowania. Aktualizacje oprogramowania wyświetlane na liście zawierają hiperlinki do stron internetowych, które zawierają więcej informacji o aktualizacjach oprogramowania. Jeśli ta aktualizacja nie zostanie zastąpiona, zostanie wyświetlona wartość Brak.

    • Ta aktualizacja zastępuje następujące aktualizacje: określa aktualizacje oprogramowania zastąpione przez tę aktualizację oprogramowania, co oznacza, że ta aktualizacja oprogramowania jest nowsza. W większości przypadków ta aktualizacja oprogramowania zostanie wdrożona w celu zastąpienia zastąpionych aktualizacji oprogramowania. Jeśli ta aktualizacja nie zastępuje żadnej innej aktualizacji, zostanie wyświetlona wartość Brak.

      Konfigurowanie ustawień aktualizacji oprogramowania

      We właściwościach można skonfigurować ustawienia aktualizacji oprogramowania dla co najmniej jednej aktualizacji oprogramowania. Większość ustawień aktualizacji oprogramowania można skonfigurować tylko w centralnej lokacji administracyjnej lub autonomicznej lokacji głównej. Poniższe sekcje pomogą Ci skonfigurować ustawienia aktualizacji oprogramowania.

      Ustawianie maksymalnego czasu wykonywania

      Na karcie Maksymalny czas wykonywania ustaw maksymalny czas ukończenia aktualizacji oprogramowania na komputerach klienckich. Jeśli aktualizacja trwa dłużej niż maksymalna wartość czasu wykonywania, Configuration Manager tworzy komunikat o stanie i zatrzymuje instalację aktualizacji oprogramowania. To ustawienie można skonfigurować tylko w centralnej lokacji administracyjnej lub autonomicznej lokacji głównej.

      Configuration Manager używa również tego ustawienia, aby określić, czy zainicjować instalację aktualizacji oprogramowania w skonfigurowanym oknie obsługi. Jeśli maksymalna wartość czasu wykonywania jest większa niż dostępny pozostały czas w oknie obsługi, instalacja aktualizacji oprogramowania jest odkładana do momentu rozpoczęcia następnego okna obsługi. Jeśli na komputerze klienckim ma być zainstalowanych wiele aktualizacji oprogramowania ze skonfigurowanym oknem konserwacji (przedziałem czasu), najpierw zostanie zainstalowana aktualizacja oprogramowania o najniższym maksymalnym czasie wykonywania, a następnie zostanie zainstalowana następna aktualizacja oprogramowania z następnym najniższym maksymalnym czasem wykonywania itd. Przed zainstalowaniem każdej aktualizacji oprogramowania klient sprawdza, czy dostępne okno obsługi zapewni wystarczająco dużo czasu na zainstalowanie aktualizacji oprogramowania. Po rozpoczęciu instalowania aktualizacji oprogramowania będzie ona nadal instalowana, nawet jeśli instalacja wykracza poza koniec okna obsługi. Aby uzyskać więcej informacji na temat okien obsługi, zobacz Jak używać okien obsługi.

      Na karcie Maksymalny czas wykonywania można wyświetlić i skonfigurować następujące ustawienia:

    • Maksymalny czas wykonywania: określa maksymalną liczbę minut przydzieloną do ukończenia instalacji aktualizacji oprogramowania przed zatrzymaniem instalacji przez Configuration Manager. To ustawienie służy również do określania, czy jest wystarczająco dużo czasu, aby zainstalować aktualizację przed końcem okna obsługi. Ustawienie domyślne to 60 minut dla dodatków Service Pack. W przypadku innych typów aktualizacji oprogramowania wartość domyślna to 10 minut, jeśli wykonaliśmy nową instalację Configuration Manager wersji 1511 lub nowszej i 5 minut po uaktualnieniu z poprzedniej wersji. Wartości mogą wynosić od 5 do 9999 minut.
    • Pamiętaj, aby ustawić maksymalną wartość czasu wykonywania mniejszą niż skonfigurowany czas okna konserwacji lub zwiększyć czas okna obsługi do wartości większej niż maksymalny czas wykonywania. W przeciwnym razie instalacja aktualizacji oprogramowania nigdy nie zostanie zainicjowana.

      Ustawianie ważności niestandardowej

      We właściwościach aktualizacji oprogramowania możesz użyć karty Ważność niestandardowa, aby skonfigurować niestandardowe wartości ważności aktualizacji oprogramowania. Może to być konieczne, jeśli wstępnie zdefiniowane wartości ważności nie spełniają Twoich potrzeb. Wartości niestandardowe są wyświetlane w kolumnie Ważność niestandardowa w konsoli Configuration Manager. Aktualizacje oprogramowania można sortować według zdefiniowanych niestandardowych wartości ważności, a także tworzyć zapytania i raporty, które mogą filtrować te wartości.

      Następujące ustawienia można skonfigurować na karcie Ważność niestandardowa.

    • Ważność niestandardowa: ustawia niestandardową wartość ważności aktualizacji oprogramowania. Wybierz pozycję Krytyczne, Ważne, Umiarkowane lub Niskie z listy. Domyślnie niestandardowa wartość ważności jest pusta.
    • Sprawdzanie listy CRL pod kątem aktualizacji oprogramowania

      Domyślnie lista odwołania certyfikatów (CRL) nie jest sprawdzana podczas weryfikowania podpisu w Configuration Manager aktualizacji oprogramowania. Sprawdzanie listy CRL przy każdym użyciu certyfikatu zapewnia większe bezpieczeństwo przed użyciem certyfikatu, który został odwołany, ale wprowadza opóźnienie połączenia i powoduje dodatkowe przetwarzanie na komputerze wykonującym sprawdzanie listy CRL.

      Jeśli jest używana, sprawdzanie listy CRL musi być włączone na konsolach Configuration Manager, które przetwarzają aktualizacje oprogramowania.

      Aby włączyć sprawdzanie listy CRL

      Na komputerze wykonującym sprawdzanie listy CRL na dysku DVD produktu uruchom następujące polecenie w wierszu polecenia: \SMSSETUP\BIN\X64\<language>\UpdDwnldCfg. exe /checkrevocation.

      Na przykład w przypadku języka angielskiego (USA) uruchom polecenie\SMSSETUP\BIN\X64\00000409\UpdDwnldCfg. exe /checkrevocation

    Dodatkowe zasoby

    Procedura aktualizacji oprogramowania sprzętowego Frigidaire Fdb1502rgs4a

    Bezpośredni link do pobrania Procedura aktualizacji oprogramowania sprzętowego Frigidaire Fdb1502rgs4a

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Procedura aktualizacji oprogramowania sprzętowego Frigidaire Fdb1502rgs4a