Rozwiązywanie problemów D Link Dgs 1228p

Rozwiązywanie problemów związanych z routerem D Link DGS 1228P może być trudne, szczególnie dla osób, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy technicznej. Jednak dzięki odpowiednim narzędziom i instrukcjom można łatwo poradzić sobie z wieloma problemami, takimi jak konfiguracja sieci, zarządzanie połączeniami i przywracanie ustawień fabrycznych. Dzięki szerokiej dostępności instrukcji i wsparcia technicznego, rozwiązywanie problemów z routerem D Link DGS 1228P jest wygodne, szybkie i bezproblemowe.

Ostatnia aktualizacja: Rozwiązywanie problemów D Link Dgs 1228p

Jeśli występują problemy z dźwiękiem, poniższe sugestie mogą okazać się pomocne. Porady są przedstawione w określonej kolejności. Zacznij od pierwszej, a jeśli nie pomoże ona w rozwiązaniu problemu, przejdź do następnej.

Przed rozpoczęciem

Rozpocznij od uruchomienia automatycznego narzędzia do rozwiązywania problemów z dźwiękiem w aplikacji Uzyskaj pomoc. Aplikacja Uzyskaj pomoc automatycznie przeprowadza diagnostykę i podejmuje odpowiednie kroki w celu rozwiązania większości problemów z dźwiękiem.

Otwórz aplikację Uzyskaj pomoc

Jeśli aplikacja Uzyskaj pomoc nie jest w stanie rozwiązać problemu z dźwiękiem, spróbuj skorzystać z wymienionych możliwych rozwiązań:

Jeśli dostępnych jest wiele urządzeń wyjściowych audio, sprawdź, czy jest wybrane właściwe. Oto odpowiednia procedura:

  1. Wybierz ikonę Głośniki na pasku zadań.

    Uwaga: Jeśli nie widzisz pozycji Głośniki , być może znajduje się ona w obszarze przepełnienia. Wybierz pozycję Pokaż ukryte ikony , aby tam sprawdzić. 

  2. Następnie wybierz strzałkę , aby otworzyć listę urządzeń audio podłączonych do komputera.

    Sprawdź, czy dźwięk jest odtwarzany przez preferowane urządzenie audio, na przykład głośnik lub słuchawki.

Jeśli to nie pomoże, przejdź do następnej porady.

Narzędzie do rozwiązywania problemów z dźwiękiem może rozwiązać problem z dźwiękiem automatycznie.

Aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów:

Przejdź do pozycji Wyszukaj na pasku zadań, wpisz narzędzie do rozwiązywania problemów z dźwiękiem, a następnie wybierz pozycję Znajdź i rozwiąż problemy z odtwarzaniem dźwięku z listy wyników, aby uruchomić narzędzie do rozwiązywania problemów.

Wybierz pozycję Dalej, a następnie wybierz urządzenie, którego problem chcesz rozwiązać, po czym kontynuuj pracę w programie rozwiązywania problemów. 

Narzędzie do rozwiązywania problemów można także uruchomić z poziomu Ustawień dźwięku:

    Wybierz pozycję Start > Ustawienia > System > Dźwięk > Rozwiązywanie typowych problemów z dźwiękiem , a następnie wybierz pozycję Urządzenia wyjściowe lub Urządzenia wejściowe.

Jeśli skorzystanie z narzędzia do rozwiązywania problemów nie pomogło, przejdź do kolejnej porady.

Aby sprawdzić dostępność aktualizacji:

Wybierz pozycję Start > Ustawienia > Windows Update , a następnie wybierz pozycję Sprawdź dostępność aktualizacji.

Otwórz Windows Update

Wykonaj jedną z następujących czynności:

Jeśli jest wyświetlany stan „Wszystko jest aktualne”, przejdź do kolejnej wskazówki poniżej.

Jeśli jest wyświetlany stan „Aktualizacje są dostępne”, wybierz pozycję Zainstaluj teraz.

Wybierz aktualizacje, które chcesz zainstalować, a następnie wybierz pozycję Zainstaluj.

Uruchom ponownie komputer i sprawdź, czy dźwięk działa prawidłowo.

Jeśli to nie rozwiąże problemu, przejdź do następnej porady.

Wypróbuj następujące rozwiązania:

Sprawdź połączenia głośników i słuchawek pod kątem luźnych kabli. Upewnij się, że są podłączone wszystkie kable.

Jeśli jest kilka gniazd 5 mm, do których można podłączać kable (szczególnie w przypadku systemów dźwięku przestrzennego), upewnij się, że wszystkie kable są podłączone do właściwych gniazd.

Jeśli nie jest oczywiste, który przewód powinien zostać podłączony do którego gniazda, skontaktuj się z producentem sprzętu lub sprawdź po kolei najbardziej naturalne połączenia.

Uwaga: Niektóre systemy używają zielonego gniazda do podłączenia wyjścia i różowego gniazda do podłączenia mikrofonu, a inne mają oznaczenia "słuchawki" lub "mikrofon".

Upewnij się, że zasilanie jest włączone.

Upewnij się, że wyciszanie jest nie jest włączone, a następnie spróbuj zwiększyć głośność wszystkich regulatorów głośności.

Uwaga: Niektóre głośniki i aplikacje mają własne regulatory głośności. Koniecznie sprawdź je wszystkie.

Spróbuj podłączyć głośnik i słuchawki do innego portu USB.

Możliwe, że głośniki nie będą działać po podłączeniu słuchawek. Odłącz słuchawki i sprawdź, czy to pomoże.

Jeśli nadal występują problemy z dźwiękiem, zapoznaj się z kolejnymi sekcjami przedstawiającymi dodatkowe sposoby rozwiązywania problemów.

Upewnij się, że urządzenia audio nie są wyciszone i nie zostały wyłączone.

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym klawiszem) ikonę Głośniki na pasku zadań, a następnie wybierz pozycję Otwórz mikser głośności.

Zostanie wyświetlony zestaw regulatorów głośności urządzeń. Upewnij się, że żaden regulator nie jest wyciszony. Jeśli którykolwiek z nich jest wyciszony, zobaczysz znak „x” obok regulatora głośności . Aby wyłączyć wyciszenie wykonaj jedną z następujących czynności:

Wybierz regulację głośności i dostosuj ją do żądanego poziomu głośności. 

Wybierz ikonę Wyłącz wyciszenie głośników  .

Sprawdź właściwości urządzenia, aby się upewnić, że urządzenia nie zostały wyłączone przez pomyłkę. Wybierz pozycję Start > Ustawienia > System > Dźwięk .

W obszarze Zaawansowane wybierz pozycję Więcej ustawień dźwięku i wybierz kartę Odtwarzanie (wyjście) lub Nagrywanie (wejście). net/pl-pl/media/62855780-a6b0-4941-84fc-60f7a064372b. png" alt="Uzyskaj dostęp do właściwości urządzenia wyjściowego dźwięku w ustawieniach dźwięku systemu Windows 11. " loading="lazy"/>

Wybierz urządzenie, a następnie wybierz pozycję Właściwości.

Obok pozycji Użycie urządzenia sprawdź, czy dla urządzeń wyjściowych i wejściowych wybrano z listy pozycję Użyj tego urządzenia (włącz) . net/pl-pl/media/b9076179-4ee9-422c-a3a8-3b4c08d6fca7. png" alt="Włącz urządzenie audio we właściwościach głośników w systemie Windows 11. " loading="lazy"/>

Problemy ze sprzętem mogą być spowodowane przez nieaktualne sterowniki lub nieprawidłowe ich działanie. Upewnij się, że sterownik audio jest aktualny i w razie potrzeby zaktualizuj go. Jeśli to nie pomoże, spróbuj odinstalować sterownik audio (zostanie on automatycznie ponownie zainstalowany). Jeśli to nie pomoże, użyj ogólnego sterownika audio dostarczonego z systemem Windows. Jeśli występują problemy z dźwiękiem po zainstalowaniu aktualizacji, spróbuj przywrócić sterownik audio.

Aby automatycznie zaktualizować sterownik audio:

W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz menedżer urządzeń, a następnie wybierz go z listy wyników.

Wybierz strzałkę obok pozycji Kontrolery dźwięku, wideo i gier, aby ją rozwinąć.

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, takie jak na przykład słuchawki lub głośniki, wybierz pozycję Aktualizuj sterownik, a następnie wybierz pozycję Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dokończyć aktualizację. net/pl-pl/media/f529914a-8f22-02c7-655f-7e35d4f499b3. png" alt="Kliknij prawym przyciskiem myszy listę urządzeń i wybierz polecenie Aktualizuj sterownik" loading="lazy"/>

Jeśli system Windows nie wykryje nowego sterownika, poszukaj go w witrynie internetowej producenta urządzenia i wykonaj podane instrukcje. Jeśli to nie zadziała, spróbuj odinstalować sterownik audio.

Aby odinstalować sterownik audio:

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, wybierz pozycję Odinstaluj urządzenie, zaznacz pole wyboru Podejmij próbę usunięcia sterownika dla tego urządzenia , a następnie wybierz pozycję Odinstaluj

Uruchom ponownie komputer.

Uwaga: Pamiętaj, aby przed ponownym uruchomieniem zapisać dokumenty i wszelkie inne bieżące prace.

Po ponownym uruchomieniu komputera zostanie automatycznie wyświetlony monit o ponowne zainstalowanie sterownika audio.

Aby przeprowadzić ponowne uruchomienie, wybierz pozycję Start > Zasilanie > Uruchom ponownie .

Jeśli te opcje nie pomogą, użyj ogólnego sterownika audio dostarczonego z systemem Windows.

Aby użyć ogólnego sterownika audio dostarczonego z systemem Windows:

Wybierz strzałkę obok pozycji Kontrolery dźwięku, wideo i gier , aby ją rozwinąć.

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, a następnie wybierz pozycję Aktualizuj sterownik > Przeglądaj komputer w poszukiwaniu oprogramowania sterownika > Pozwól mi wybrać z listy dostępnych na komputerze sterowników.

Wybierz urządzenie audio, którego sterownik chcesz zaktualizować, wybierz pozycję Dalej, a następnie zastosuj się do wyświetlanych instrukcji, aby go zainstalować. net/pl-pl/media/aecf7023-683c-61a7-35b4-5f105725a59a. png" alt="Wybierz sterownik i wybierz pozycję Dalej, aby użyć ogólnego sterownika audio" loading="lazy"/>

Jeśli te czynności nie rozwiązały problemu z dźwiękiem, odwiedź witrynę internetową producenta urządzenia i zainstaluj najnowsze sterowniki audio/dźwięku danego urządzenia. Poniżej przedstawiono przykładową stronę pobierania sterowników producenta urządzenia dźwiękowego. net/pl-pl/media/d6f8d2d8-ff27-c7cb-64c8-33936a6fb441. png" alt="Przykład sterowników firmy Dell i plików do pobrania dla producenta OEM" loading="lazy"/>

Jeśli po zainstalowaniu aktualizacji występują problemy z dźwiękiem

Jeśli dźwięk działał przed uruchomieniem usługi Windows Update, a teraz nie działa, spróbuj przywrócić sterownik dźwięku.

Aby przywrócić sterownik audio:

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, a następnie wybierz pozycję Właściwości.

Wybierz kartę Sterownik, a następnie wybierz pozycję Przywróć sterownik. net/pl-pl/media/d2d36bd0-f681-fc12-4a3e-256b9543e8e6. png" alt="Wycofywanie sterownika audio w Menedżerze urządzeń" loading="lazy"/>

Przeczytaj instrukcje i postępuj zgodnie z nimi, a następnie wybierz pozycję Tak , jeśli chcesz przywrócić sterownik audio.

Jeśli wycofanie sterownika audio nie pomogło lub nie było możliwe, możesz spróbować przywrócić komputer na podstawie punktu przywracania systemu.

Wykonaj przywracanie komputera z użyciem punktu przywracania systemu:

Gdy firma Microsoft instaluje aktualizacje w Twoim systemie, tworzymy punkt przywracania systemu na wypadek problemów. Spróbuj wykonać przywracanie na podstawie tego punktu i zobacz, czy spowoduje to rozwiązanie problemów z dźwiękiem. Aby uzyskać więcej informacji, zobacz temat „Przywracanie na podstawie punktu przywracania systemu” w artykule Opcje odzyskiwania w systemie Windows.

Jeśli łączysz się z urządzeniem audio — na przykład ze słuchawkami lub głośnikiem — za pomocą portu USB lub HDMI, może być konieczne ustawienie tego urządzenia jako domyślnego. Jeśli używasz zewnętrznego monitora, który nie ma wbudowanych głośników, upewnij się, że monitor nie jest już wybrany jako domyślne urządzenie wyjściowe. jeśli jest, nie będzie słychać dźwięku. Możesz to sprawdzić po ustawieniu domyślnego urządzenia wyjściowego audio. Jak to zrobić:

W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz panel sterowania, a następnie wybierz tę pozycję z listy wyników.

Wybierz opcję Sprzęt i dźwięk w Panelu sterowania, a następnie wybierz opcję Dźwięk.

Na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdujące się na liście urządzenie audio, wybierz pozycję Ustaw jako urządzenie domyślne, a następnie wybierz pozycję OK. net/pl-pl/media/26d57167-d79a-8722-acd1-9495b5b1b562. png" alt="Ustaw urządzenie audio jako urządzenie domyślne" loading="lazy"/>

Jeśli ustawienie urządzenia audio jako domyślnego nie pomoże, zobacz kolejne porady, aby uzyskać dodatkowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów.

Czasami użycie ulepszeń dźwięku może spowodować problemy. Ich wyłączenie może rozwiązać problem. 

Na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Urządzenie domyślne, a następnie wybierz pozycję Właściwości.

Wybierz kartę Zaawansowane i usuń zaznaczenie pola wyboru Włącz ulepszenia dźwięku lub Włącz efekty dźwiękowe (w zależności od dostępnej opcji), wybierz pozycję Zastosuj, a następnie spróbuj odtworzyć dźwięk na urządzeniu audio.

Jeśli to nie zadziała, na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) inne urządzenie domyślne (jeśli je posiadasz) i następnie wybierz pozycję Właściwości. Usuń zaznaczenie pola wyboru Włącz ulepszenia dźwięku lub Włącz efekty dźwiękowe (w zależności od dostępnej opcji), wybierz pozycję Zastosuj, a następnie spróbuj ponownie odtworzyć dźwięk. Wykonaj te czynności dla każdego urządzenia domyślnego. 

Jeśli wyłączenie ulepszeń audio nie pomoże, zobacz kolejne sekcje, aby uzyskać dodatkowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów.

W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz usługi, a następnie z listy wyników wybierz tę pozycję.

Wybierz kolejno każdą z następujących usług, zaznacz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy), wybierz pozycję Uruchom ponownie, a następnie wybierz pozycję Tak

Windows Audio

Konstruktor punktów końcowych audio systemu Windows

Zdalne wywoływanie procedur (RPC)

Jeśli ponowne uruchomienie tych usług nie rozwiąże problemu, więcej informacji można znaleźć w następnych sekcjach.

Na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Urządzenie domyślne, a następnie wybierz pozycję Właściwości.

Na karcie Zaawansowane w obszarze Domyślny Format zmień ustawienie, a następnie wybierz pozycję OK i przetestuj urządzenie audio. Jeśli to nie zadziała, spróbuj ponownie zmienić ustawienie. net/pl-pl/media/bdc2e7b5-2182-1144-84f9-54c45c8b6730. png" alt="Zmień ustawienia formatu dźwięku urządzenia audio" loading="lazy"/>

Jeśli spróbowanie różnych formatów audio nie pomoże, zobacz kolejne sekcje, aby uzyskać dodatkowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów.

Wiele aktualizacji wymaga ponownego uruchomienia urządzenia.

Aby sprawdzić, czy zainstalowane zostały oczekujące aktualizacje i czy konieczne jest ponowne uruchomienie komputera:

Zapisz swoją pracę i zamknij wszystkie otwarte aplikacje.

Wybierz pozycję Start > Zasilanie . W przypadku oczekujących aktualizacji zostaną wyświetlone opcje Zaktualizuj i uruchom ponownie oraz Zaktualizuj i zamknij.

Wybierz jedną z tych opcji ponownego uruchomienia, aby zainstalować aktualizacje.

Czy potrzebujesz pomocy z usługą Windows Update? Zobacz Rozwiązywanie problemów z aktualizacją systemu Windows.

Jeśli ponowne uruchomienie nie pomoże, zobacz kolejną sekcję, aby uzyskać dodatkowe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów.

Niektóre problemy z dźwiękiem mogą być spowodowane problemami z koderem-dekoderem audio IDT High Definition Audio CODEC. Można to naprawić ręczną aktualizacją sterownika, która pozwala wybrać wskazany przez użytkownika sterownik dźwięku.

Uwaga: Nie wszystkie systemy mają koder-dekoder audio IDT High Definition Audio CODEC.

Aby sprawdzić, czy masz taki koder-dekoder, oraz aby ręcznie zaktualizować sterownik:

Poszukaj pozycji IDT High Definition Audio CODEC. Jeśli jest on na liście, wybierz go i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy), wybierz pozycję Aktualizuj sterownik, a następnie wybierz pozycję Przeglądaj komputer w poszukiwaniu oprogramowania sterownika > Pozwól mi wybrać z listy dostępnych sterowników na komputerze.

Zobaczysz listę wstępnie zainstalowanych sterowników. Wybierz pozycję Urządzenie zgodne ze standardem High Definition Audio, a następnie wybierz pozycję Dalej.

Wybierz pozycję Start > Ustawienia  > Prywatność i zabezpieczenia.

W obszarze Uprawnienia aplikacji wybierz pozycję Mikrofon.

Upewnij się, że przełączniki Dostęp do mikrofonu i Zezwalaj aplikacjom na dostęp do mikrofonu Włączone.

Jeśli problem dotyczy określonej aplikacji, przewiń w dół do pozycji Zezwalaj aplikacjom na dostęp do mikrofonu i upewnij się, że przełącznik obok tej aplikacji jest Włączony .

W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz rozwiązywanie problemów z dźwiękiem, wybierz pozycję Znajdź i rozwiąż problemy z odtwarzaniem dźwięku z listy wyników, a następnie wybierz pozycję Dalej.

Wybierz urządzenie, którego problem chcesz rozwiązać, a następnie przejdź przez kolejne kroki narzędzia do rozwiązywania problemów. 

Narzędzie do rozwiązywania problemów można również uruchomić z poziomu ustawień dźwięku. Wybierz pozycję Start > Ustawienia > System  > Dźwięk  > Rozwiąż problemy.

Wybierz pozycję Start > Ustawienia  > Aktualizacje i zabezpieczenia  > Windows Update  > Sprawdź dostępność aktualizacji.

Otwórz Windows Update

Uruchom ponownie komputer, aby sprawdzić, czy dźwięk działa prawidłowo.

Zostanie wyświetlony zestaw regulatorów głośności urządzeń. Jeśli którykolwiek z nich jest wyciszony, obok regulatora głośności zobaczysz czerwone kółko przekreślone linią. W takim przypadku wybierz regulator głośności, aby wyłączyć wyciszenie. 

Sprawdź właściwości urządzenia, aby się upewnić, że urządzenia nie zostały wyłączone przez pomyłkę. Wybierz pozycję Start > Ustawienia > System > Dźwięk .

Wybierz urządzenie audio, a następnie wybierz pozycję Właściwości urządzenia. Pamiętaj, aby wybrać pozycjęWłaściwości urządzenia zarówno dla urządzeń wejściowych jak i wyjściowych.

Upewnij się, pole wyboru Wyłącz nie jest zaznaczone dla urządzeń wejściowych i wyjściowych. net/pl-pl/media/f2a2848c-c72b-d1c1-498b-96ca6dd045d0. png" alt="Wyczyszczono pole wyboru wyłączenia właściwości urządzenia" loading="lazy"/>

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, takie jak na przykład słuchawki czy głośniki, wybierz pozycję Aktualizuj sterownik, a następnie wybierz pozycję Wyszukaj automatycznie zaktualizowane oprogramowanie sterownika. net/pl-pl/media/e07029ea-c454-ab95-c6a3-a607f27cb084. png" alt="Automatycznie wyszukaj zaktualizowane oprogramowanie sterownika w celu zaktualizowania sterownika audio" loading="lazy"/>

Kliknij prawym przyciskiem myszy znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, wybierz pozycję Odinstaluj urządzenie, zaznacz pole wyboru Usuń oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia , a następnie wybierz pozycję Odinstaluj. net/pl-pl/media/4692e7df-c782-ba51-d22b-f719d9353100. png" alt="Usuń oprogramowanie sterownika dla tego urządzenia i odinstaluj" loading="lazy"/>

Uruchom ponownie komputer.

Uwaga: Przed ponownym uruchomieniem pamiętaj o zapisaniu dokumentów i innych elementów, nad którymi pracujesz.

Wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdującą się na liście kartę dźwiękową lub urządzenie audio, a następnie wybierz pozycję Aktualizuj sterownik > Przeglądaj komputer w poszukiwaniu oprogramowania sterownika > Pozwól mi wybrać z listy sterowników na komputerze.

Jeśli te kroki nie rozwiązały problemu z dźwiękiem, odwiedź witrynę producenta urządzenia i zainstaluj najnowsze sterowniki audio dla danego urządzenia.

Przeczytaj instrukcje i postępuj zgodnie z nimi, a następnie wybierz pozycjęTak , jeśli chcesz przywrócić sterownik audio.

Jeśli łączysz się z urządzeniem audio — na przykład ze słuchawkami lub głośnikiem — za pomocą portu USB lub HDMI, może być konieczne ustawienie tego urządzenia jako domyślnego. Jeśli tak, nie będzie słychać dźwięku. Jak to zrobić:

Na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) znajdujące się na liście urządzenie audio, wybierz pozycję Ustaw jako urządzenie domyślne, a następnie wybierz pozycję OK. png" alt="Ustaw urządzenie audio jako urządzenie domyślne" loading="lazy"/>

Na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Urządzenie domyślne, a następnie wybierz Właściwości.

Na karcie Ulepszenia zaznacz pole wyboru Wyłącz wszystkie ulepszenia lub Wyłącz wszystkie efekty dźwiękowe (w zależności od dostępnej opcji), a następnie wybierz pozycję OK i spróbuj odtworzyć dźwięk na urządzeniu audio.

Jeśli to nie zadziała, na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) inne urządzenie domyślne (jeśli je posiadasz), a następnie wybierz pozycję Właściwości. Na karcie Ulepszenia zaznacz pole wyboru Wyłącz wszystkie ulepszenia lub Wyłącz wszystkie efekty dźwiękowe (w zależności od dostępnej opcji), a następnie wybierz pozycję OK i spróbuj ponownie odtworzyć dźwięk. Wykonaj te czynności dla każdego urządzenia domyślnego. net/pl-pl/media/445d8aa9-2f28-1c06-facb-a40b2b879080. png" alt="Wyłącz wszystkie ulepszenia lub efekty dźwiękowe" loading="lazy"/>

Wybierz kolejno następujące usługi, kliknij je prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierz opcję Uruchom ponownie:

Na karcie Odtwarzanie wybierz i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Urządzenie domyślne, a następnie wybierz pozycję Właściwości.

Aby sprawdzić, czy zainstalowano aktualizacje oczekujące na ponowne uruchomienie komputera

Wybierz pozycję Start > Zasilanie . W przypadku oczekujących aktualizacji zostaną wyświetlone opcje Zaktualizuj i uruchom ponownie oraz Zaktualizuj i zamknij.

Poszukaj pozycji IDT High Definition Audio CODEC. Jeśli jest on na liście, wybierz go i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy), wybierz pozycję Aktualizuj sterownik, a następnie wybierz pozycję Przeglądaj komputer w poszukiwaniu oprogramowania sterownika > Pozwól mi wybrać z listy dostępnych sterowników na komputerze. Wybierz opcję Urządzenie zgodne ze standardem High Definition Audio, a następnie Dalej.

Wybierz opcję Start  > Ustawienia > Prywatność, a następnie opcję Mikrofon z menu.

W obszarze Zezwalaj na dostęp do mikrofonu na tym urządzeniu wybierz pozycję Zmień. Upewnij się, że przełącznik jest w pozycji Włącz.

Jeśli problem występuje z określoną aplikacją, przewiń w dół do pozycji Wybierz aplikacje ze sklepu Microsoft Store, które mogą uzyskiwać dostęp do Twojego mikrofonu i upewnij się, że przełącznik obok tej aplikacji jest również włączony.

ROZWI Ą ZYWANIE PROBLEMÓW

PROBLEMY Z INSTALACJĄ I KONFIGURACJĄ

1. CO ZROBIĆ, GDY MÓJ KOMPUTER NIE WYKRYWA DUB-H4?

Upewnij się, że kable i zasilacz są dobrze podłączone, a port USB w komputerze jest sprawny.

Jeśli nie, spróbuj podłączyć urządzenie do innego portu USB w komputerze.

2. CO ZROBIĆ, JEŚLI POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT "USB HUB CURRENT LIMIT

EXCEEDED" (PRZEKROCZONO BIEŻĄCY LIMIT DLA URZĄDZENIA HUB USB) W

SYSTEMIE MICROSOFT WINDOWS?

Upewnij się, że łączny pobór prądu przez urządzenia podłączone do portów nie przekracza 2

A. Jeśli port będzie przeciążony, na komputerze zostanie wyświetlony ten komunikat. Zresetuj

urządzenie DUB-H4, odłączając zarówno zasilacz, jak i kabel USB łączący je z komputerem, a

następnie podłączając je ponownie.

3. JAK KORZYSTAĆ Z TRYBU SZYBKIEGO ŁADOWANIA, GDY KOMPUTER JEST W

TRYBIE HIBERNACJI?

Niektóre komputery nie obsługują trybu szybkiego ładowania w trybie hibernacji, ponieważ

wyłączają porty USB podczas przechodzenia w tryb hibernacji. Aby sprawdzić, czy dany

komputer obsługuje szybkie ładowanie w trybie hibernacji, podłącz hub DUB-H4 do komputera

przed przełączeniem go w tryb hibernacji. Jeśli dioda LED na hubie DUB-H4 nie zaświeci się na

zielono po przejściu komputera w tryb hibernacji, to oznacza to, że komputer nie obsługuje trybu

szybkiego ładowania podczas hibernacji. W takim przypadku po prostu odłącz hub DUB-H4 od

komputera, aby aktywować tryb szybkiego ładowania.

4. CO ZROBIĆ, JEŚLI HUB DUB-H4 NIE PRZECHODZI AUTOMATYCZNIE W TRYB

SZYBKIEGO ŁADOWANIA, GDY WYŁĄCZAM KOMPUTER?

Przejdź do konfiguracji systemu BIOS na komputerze i wyłącz opcję „Keyboard/Mouse Boot"

(Rozruch klawiatury/myszy). Niektóre komputery nie obsługują automatycznej zmiany trybu po

wyłączeniu. W takiej sytuacji, po prostu odłącz hub DUB-H4 od komputera, pozwalając mu na

przejście do trybu szybkiego ładowania.

5. CO ZROBIĆ JEŚLI IPAD LUB PODOBNE URZĄDZENIE NIE ŁADUJE SIĘ?

Upewnij się, że do huba DUB-H4 podłączono zasilacz. Jeśli na urządzeniu iPad jest wyświetlany

komunikat „Nie ładuje", to oznacza, że będzie ono ładowane w wolnym tempie. Możesz

sprawdzić, czy hub DUB-H4 jest w trybie szybkiego ładowania (zielona dioda LED), odłączając

go od komputera.

POMOC TECHNICZNA

30

dlink. com/support

DUB-H4

  • Specyfikacja techniczna

    Rodzaj przełącznika smart
    Porty Gigabit Tak
    Ilość portów 10/100 --
    Ilość portów 10/100/1000 24
    Porty SFP Tak
    Ilość portów SFP 4
    Montaż Rack Tak
    Zasilanie AC 230V
    Stackowanie brak
    Obsługa multicast IGMP v1 & v2
    Warstwa przełączania L2
    Gwarancja przełącznika 1 rok
    Model DGS-1210-24
    Wilgotność 10% - 95% nieskondensowana
    Warstwa przełączania 2
    Porty 20x 10/100/1000 Mbps
    4x combo 10/100/1000BASE-T/SFP
    Obsługa IGMP/Multicast IGMP v1/v2 Snooping
    Supports at least 64 static multicast addresses
    Supports IGMP Snooping Querier
    Supports 256 IGMP groups
    IGMP per VLAN
    Standardy i protokoły sieciowe IEEE 802. 3 10BASE-T Ethernet (twisted-pair copper)
    IEEE 802. 3u 100BASE-TX Fast Ethernet (twisted-pair copper)
    IEEE 802. 3ab 1000BASE-T Gigabit Ethernet (twisted- pair copper)
    Auto-negotiation
    IEEE 802. 3x Flow Control
    Przepustowość 48 Gbps
    Wielkość bufora 512 kB
    Rozmiar tablicy adresów MAC 8, 000
    Zarządzanie WEB (IPv4)
    Compact CLI through Telnet
    Telnet Server
    TFTP Client
    SNMP Trap
    Trap for SmartConsole Utility
    BootP/DHCP Client
    Lista kontroli dostępu (ACL) MAC Address, IPv4 Address (ICMP/IGMP/TCP/UDP), VLAN ID, 802. 1p Priority, DSCP
    Zasilanie wbudowany zasilacz
    Pobór prądu 24. 1W
    Sposób montażu 19" rack, 1U
    Temperatura pracy 0 - 40 °C
    Wymiary 440 x 210 x 44 mm
    Waga całkowita 2970 g
    Obudowa metalowa
    Gwarancja 60 m-cy
    Dołożyliśmy wszelkich starań aby dane techniczne odpowiadały faktycznym parametrom, jednak nie gwarantujemy, że są wolne od błędów lub braków.

    Szczegółowe informacje

    Seria gigabitowych przełączników smart DGS-1210 łączy w sobie zaawansowane zarządzanie, wydajność, skalowalność i funkcje zapewniające bezpieczeństwo transmisji. Opcje zarządzania to m. in. SNMP, Web Management, D-Link Network Assistant Utility i linię komend. Zastosowana funkcja Auto Voice VLAN zapewnia priorytetowanie pasma dla usług VOIP. Model DGS-1210-28P posiada inteligentnie załączany wentylator którego prędkość zależy od obciążenia.

    Funkcja POE
    Switch wyposażony w funkcję POE. Może zasilać telefony VoIP, punkty dostępowe i kamery IP. 4 pierwsze porty zgodne są ze standardem 802. 3at (30W na port), pozostałe zgodne z 802. 3af (15W na port). Całkowity budżet POE wynosi 193W.

    Porty SFP
    Przełącznik posiada 4 porty SFP pracujące z prędkością 1, 25Gbps. Dzięki temu można podłączyć do niego bezpośrednio kabel światłowodowy lub wykorzystać do stackowania z kolejnym przełącznikiem. Porty obsługują wkładki LC duplex, SC WDM i LC WDM.

    Chciałbyś wiedzieć więcej o produkcie: D-Link DGS-1210-28P 28-portowy Gigabitowy switch PoE 802. 3af/at 4xSFP? Skorzystaj ze wsparcia przed sprzedażą...

  • Gwarancja

    Jeśli wystąpią jakiekolwiek usterki tego produktu, możesz skorzystać z bezpłatnej naprawy gwarancyjnej lub usługi serwisowej.

    Elektroniczny system serwisowy:

    Dzięki nowoczesnemu systemowi RMA możesz w prosty i szybki sposób zgłosić produkt do serwisu. Masz pełną kontrolę przebiegu naprawy przez www. Otrzymujesz informacje na adres e-mail o aktualnym stanie prac serwisowych.

    Wsparcie techniczne

    Kupując "D-Link DGS-1210-28P 28-portowy Gigabitowy switch PoE 802. 3af/at 4xSFP" otrzymujesz bezpłatny dostęp do systemu wsparcia technicznego dla tego produktu.

    Zespół techników pomoże:

    • zdiagnozować i rozwiązać ewentualne problemy
    • wykorzystać w pełni potencjał produktu
    • skonfigurować sprzęt

    Zadaj Pytanie

    Wsparcie techniczne w liczbach:
    zespół 5 techników
    2162 zgłoszeń w ciągu jednego roku, łącznie 3316 pytań
    średni czas rozwiązania problemu to niecałe 16 godzin

    Jak działa usługa wsparcia technicznego?
    • możesz zgłosić pytanie w dowolnym czasie z dowolnego komputera, wystarczy zalogować się na swoje konto
    • otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia (e-mail) wraz z numerem zgłoszeniana
    • pytania umożliwiające natychmiastową odpowiedź technik bezzwłocznie udzieli odpowiedzi drogą telefoniczną lub elektroniczną,
    • w przypadku pytań wymagających przeprowadzenia dodatkowych testów lub pomiarów, lub w przypadku dużej ilości pytań do obsługi technicznej technik poinformuje osobę zgłaszającą o przewidywanym czasie oczekiwania na odpowiedź
  • Dostawa

    1. Sposób dostawy

    Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, UPS, FedEx i Poczta Polska

    Po wysyłce przesyłamy numer listu przewozowego na e-mail klienta. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

    2. Czas dostawy w dni robocze

    PrzewoźnikDPDUPS FedExPoczta Polska
    godzina do której możliwa jest realizacja zamówienia tego samego dnia
    (złożone później zostaną zrealizowane następnego dnia)
    15:3017:0013:0015:00

    Szacowany czas dostawy przesyłek kurierskich DPD, UPS i FedEx wynosi jeden dzień roboczy, w szczególnych sytuacjach mogą to być dwa dni robocze.

    Szacowany czas dostawy Pocztą Polską wynosi dwa dni robocze, wysyłki realizowane są we wtorki i czwartki.

    3. Dostawa zamówień w soboty

    Przesyłki wysłane w piątek firmą kurierską, dostarczane są w poniedziałek.

    Aby otrzymać przesyłkę w sobotę, należy zaznaczyć opcję przy wyborze sposoby dostawy (po przejściu do kasy). Opcja dostępna dla firmy DPD.

    4. Koszty przesyłek (ceny NETTO)

    PrzewoźnikPn. -Pt.
    do 1000 zł
    Pn.
    od 1000 do 2000 zł
    Pn.
    powyżej 2000 zł
    Sobota
    DPD
    16 pln 0 pln 0 pln 25 pln
    UPS
    18 pln 10 pln 0 pln -
    Fedex
    16 pln 0 pln 0 pln -
    Poczta Polska
    15 pln 0 pln 0 pln -

    Cennik dostawy nie dotyczy towarów wielkogabarytowych i masztów - wówczas koszty podane są na karcie produktu lub wyceniane indywidualnie przez handlowca.

    Cennik dostawy masztów dostępny jest tutaj.

    Opcje dodatkowe: DPD przesyłka zwrotna, DPD dostawa w godzinach porannych (o szczegóły zapytaj handlowca).

    Dla zamówień przedpłaconych możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie sklepu (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:30 - 16:30).

    Licencje Mikrotik wysyłane są drogą mailową.

    Płatność za pobraniem: dodatkowy koszt 5 zł netto doliczany do kosztu przesyłki kurierskiej lub pocztowej.

    W przypadku płatności DotPay opłata pobierana przez system DotPay wynosi 1. 5% kwoty zamówienia (nie mniej niż 3 PLN netto) i jest doliczana do kosztów przesyłki.

  • kupowane z tym produktem

Rozwiązywanie problemów D Link Dgs 1228p

Bezpośredni link do pobrania Rozwiązywanie problemów D Link Dgs 1228p

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Rozwiązywanie problemów D Link Dgs 1228p